google.com, pub-9253209472297458, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-9253209472297458, DIRECT, f08c47fec0942fa0
 

CAMPANII ADWORDS
ȘI SOCIAL MEDIA

Promovarea online reprezintă cel puternic instrument în vânzări

Numărul de site-uri este în creștere iar tehnologia impune noi standarde în materie de dezvoltare, creație și optimizare. Tocmai de aceea realizarea unui site web adaptat nivelului tehnic din zilele noastre, preferințelor utilizatorilor actuali și exigențelor motoarelor de căutare este cheia oricărui business.
Succesul unei afaceri poate fi asigurat prin folosirea serviciilor specializate de creare website. Alege pachetul ideal pentru afacerea ta:

promovare-online.jp2

750 lei/luna

SOCIAL MEDIA

  • Întreținere pagini FB și Instagram

  • Creare și administrare campanie Social Media

  • Design grafic pentru 2 postări promovate

  • Bugetul de promovare este propus de dvs.

900 lei/luna

ADWORDS

  • Analiză lunară pentru obținerea celei mai bune licitații din nișă dvs.

  • Creare și administrare campanie Adwords

  • Campanii Căutare/Digital

  • Bugetul de promovare este propus de dvs.

650 lei/luna

YOUTUBE

  • Creare Adwords YT

  • 1 x clip video creat pentru campanie

  • Bugetul de promovare este propus de dvs.

  • Reducere 30% în combinație cu pachetul Adwords

2000 lei/luna

COMPLET

  • Promovare Social Media

  • Promovare Adwords

  • Promovare YT

  • 1 x clip video

  • 4 x design grafic

  • Bugetul este propus de dvs

  • Plata avans 1 an reducere 25%

Pentru afișarea reclamei ai nevoie de o Campanie Google AdWords, adică trebuie:

  • creat un cont AdWords;

  • inserate cuvintele cheie;

  • conceput anunțul;

  • setat și plătit bugetul;

Neoptimizarea campaniei AdWords va cauza:

  • 1. Pierderi importante în buget din cauza click-urilor mult mai scumpe!

    • De ce? Pentru că Google stabilește prețul în funcție de calitatea și optimizarea campaniei!;

  • 2. Click-uri de calitate slabă sau nepertinente în proporție de aproximativ 50%;

    • De ce? Pentru că Google îți va afișa anunțul pe cuvinte cheie fără legătură cu produsele tale!;

  • 3. Cuvintele cheie negative

Cheia succesului stă în optimizarea campaniei tale!

Proiecte