google.com, pub-9253209472297458, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-9253209472297458, DIRECT, f08c47fec0942fa0
 
  • Marin Dan

In 2021 E-Commerce atinge punctul maxim

2021 reprezinta anul cresterii accelerate a e-Commerce-ului in Romania. Cumparaturile online au crescut cu 20% fata de anul 2020 si cu 60% fata de anul 2019.

E-Commerce - Cumparaturi Online
E-Commerce - Cumparaturi Online

Trimestrul 4 reprezinta punctul maxim de vanzari anual in E-Commerce, 50% din totalul cumparaturilor online se fac in trimestrul 4, lucru datorat si evenimentelor din perioada respectiva: Black Friday, Back to School, sarbatori.


Conform VTEX, prin comparaţie, vânzările tradiţionale cu amănuntul au scăzut, iar retailerii offline au înţeles că online-ul a devenit o necesitate pentru a securiza un comerţ modern funcţional. Astfel, concepte precum omnichannel, multichannel, marketplace, mobile shopping, social shopping sunt noile puncte de interes pe harta retailului românesc, toate acestea urmând a fi dezbătute şi radiografiate pe data de 12 mai, în cadrul European Digital Commerce, eveniment organizat de VTEX, ajuns la a doua ediţie.


Cum poti maximiza vanzarile in aceasta perioada ?


Pandemia a migrat multe afaceri din offline în online, eforturile și bugetele de promovare fiind direcționate în campanii de marketing digital, iar campaniile de Black Friday sau Crăciun se vor lupta și mai mult pentru atenția consumatorilor.

Conform unui studiu Google, 78% dintre cumpărători folosesc în medie 3 canale pentru a face o achiziție. Comunică eficient și unitar pe toate canalele pe care le ai la dispoziție: Google Ads, Facebook Ads, Newsletter, Social Media, etc.



2 views0 comments

Recent Posts

See All