google.com, pub-9253209472297458, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-9253209472297458, DIRECT, f08c47fec0942fa0
 
  • Marin Dan

Ce reprezinta E-Commerce - Modul de a vinde online

Ce reprezinta E-Commerce si cum poti vinde sau cumpara online produse

E-commerce (comerț electronic) este doar procesul de cumpărare și de vânzare a produselor prin mijloace electronice, cum ar fi aplicațiile mobile și internet.

Vanzari si cumparaturi online - E-Commerce
Vanzari si cumparaturi online - E-Commerce

Comerțul electronic se referă atât la comerțul online, cât și la tranzacțiile electronice. Acesta și-a mărit foarte mult popularitatea în ultimele decenii și începe să înlocuiască tot mai mult magazinele tradiționale.

Un e-commerce îți permite să vinzi și să cumperi produse 24 de ore pe zi, fără a fi nevoit să fi prezent fizic într-un magazin tradițional. Totuși, a avea un magazin e un plus care te va ajuta în atingerea obiectivelor.


În timp ce mulți oameni cred despre comerțul electronic ca fiind business to consumer (B2C), există multe alte tipuri de e-commerce. Acestea includ site-uri de licitație online, Internet Banking, bilete online, rezervări și tranzacții business to Business (B2B). Recent, comerțului electronic sa extins prin vânzările folosind dispozitive mobile, cunoscut sub numele de “m-Commerce“.


La începutul anilor 2000, mulți oameni au fost sceptici să dea detaliile cardurilor lor la un retailer online. CertificatesEncryption SSL și fiabilele sisteme de plăți externe, cum ar fi PayPal, WorldPay și Skrill au contribuit la îmbunătățirea încrederii oamenilor în e-commerce.


Criza forţează magazinele să se mute în online: MerchantPro, platformă de e-commerce, a avut o creștere cu 300% a numărului de magazine noi

Global Reach: Cu un magazin fizic ești limitat geografic la piețele din apropiere, de exemplu, dacă ai un magazin în București și vrei să vinzi în Alba Iulia, trebuie să deschizi o altă locație fizică.

Un e-commerce nu are această limitare. Poți vinde oricui, oriunde în lume prin intermediul comerțului electronic digital.

Întotdeauna deschis: Activitățile fizice au de obicei ore limitate, dar un magazin online de comerț electronic rămâne “deschis” 24 de ore pe zi, șapte zile pe săptămână, 365 de zile pe an. Acest lucru este extrem de convenabil pentru client și o oportunitate excelentă pentru comercianți.

Reduce costurile: Companiile ce folosesc comerțul electronic au costuri de funcționare semnificativ mai mici decât magazinele tradiționale. Nu există nici o chirie, nici un personal de a angaja și de a plăti, și costuri fixe de operare mai mici.

Gestiunea automatică a inventarului: Este mult mai ușor să automatizați gestionarea stocurilor prin utilizarea instrumentelor electronice online și a furnizorilor terți. Acest lucru a salvat companiile de comerț electronic miliarde de dolari în inventar și costurile de exploatare. Gestiunea inventarului a devenit tot mai sofisticată. Acum îți poți gestiona acțiunile pe mai multe canale cu ușurință. Prin urmare poți vinde și urmări acțiunile, cum ar fi în piețele ca eBay, Amazon, Etsy sau un magazin fizic.

Marketing de precizie: Comercianții online pot colecta o cantitate incredibilă de date despre consumatori pentru a se asigura că vizează persoanele potrivite pentru a vinde produsele lor.

Acest lucru reduce costul de achiziție a clientului și permite companiilor de e-commerce să rămână extrem de agile. Imaginează-ți posibilitatea de a viza doar persoanele de sex masculin cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani, care trăiesc în zonele urbane. Asta e marketing de precizie, și astfel de tehnică nu se poate aplica cu un magazin tradițional.

Poziție a magazinului independentă: un proprietar a unui magazin online, nu este legat de un singur loc atunci când îl gestionează. E de ajuns un laptot și o conexiune la internet pentru a-ți putea administra afacerea.


MerchantPro este noua identitate a platformei autohtone ShopMania BIZ. Platforma MerchantPro este folosită la nivel regional, iar peste 5000 magazine online i-au utilizat funcționalitățile în cei peste 10 ani de prezență pe piață. MerchantPro este un proiect al companiei ShopMania Net, care se adresează antreprenorilor din ecommerce din România și Europa, prin funcționalități competitive de ecommerce, servicii profesioniste de suport și soluții personalizate, adaptate necesităților specific de dezvoltare.

ShopMania Net a avut o cifră de afaceri de 1 milion de euro în 2019. Compania operează comparatorul de prețuri Shopmania.ro și platforma de e-commerce MerchantPro, care reprezintă 50% din business.


jurnaldedigitalmarketing.com - www.economica.net

24 views0 comments

Recent Posts

See All